مقدار زیادی از آب آشامیدنی خوب برای بیماران مبتلا به CKD
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

مقدار زیادی از آب آشامیدنی خوب برای بیماران مبتلا به CKD

بدن انسان می تواند بدون غذا چند هفته به طول انجامد، اما تنها چند روز بدون سیال.آب بسیار مهم برای انسان به زندگی است. با این حال، نوشیدن مقدار زیادی آب برای بیماران CKD؟

بیماران CKD معمولا پیشنهاد به نوشیدن آب بیشتر است که به دلیل سودمند خواهد بود. نوشیدن آب بیشتر می تواند به بیماران مبتلا به CKD سطح کراتینین کمتر کمک کند، جلوگیری از سنگ کلیه، عفونت های کلیوی و کم آبی تا حدی. با این حال، آن است که برای هر مورد مناسب نیست. اگر بیماران CKD علائم مانند فشار خون بالا و التهاب، پس از آن نوشیدن مقدار زیادی آب می تواند وضعیت را بدتر کند، چه چیزی بیشتر، شما نیاز به محدود کردن مصرف خود را از آب.

صحبت از محدودیت در مصرف آب، در برخی از بیماران CKD بدانم چه مقدار آب باید به بیماران بنوشید. با توجه به GFR سطح (میزان فیلتراسیون گلومرولی)، CKD به پنج مرحله تقسیم شده است. چه مقدار آب باید بنوشید با مراحل CKD همراه؟ پس به شما خوش آمد به را انتخاب کنید که دوست دارید (یک ایمیل به ارسال به enfermedad-renal@hotmail.com و یا صحبت به طور مستقیم با دکتر آنلاین) به او که مرحله CKD بگویید در، کارشناسان ما مشاوره پزشکی رژیم غذایی و پیشنهادات مربوطه را. در اینجا ما را به مرحله 4 CKD برای مثال.

تحقیقات اخیر نشان می دهد که مصرف آب برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی مقدار خروجی ادرار خود را در روز قبل اضافه می کند 500 ~ 700 میلی لیتر آب است. این مقدار می تواند نه تنها کمک به بیماران اجتناب از کم آبی حجم کار بر روی کلیه خود را نیز کاهش می دهد. بنابراین، این نیاز بیماران هر روز برای اندازه گیری حجم ادرار. هنگامی که بیماران CKD شروع دیالیز، حد مصرف آب متفاوت خواهد بود.

بنابراین نوشیدن مقدار زیادی آب خوب است برای بیماران مبتلا به CKD نیست، نوشیدن مقدار کافی آب باید مورد نیاز. یک رژیم غذایی سالم برای بیماران مبتلا به CKD مهم است، اما کافی نیست برای جلوگیری از بروز این بیماری و به طور موثر به شرایط اضافی معکوس است. اگر شما نیز علاقه مند به درمان های دیگر CKD طبیعی نیز دریغ نکنید به ما اطلاع دهید، ما خوشحال به کمک هستند.





:: برچسب‌ها: بیماری مزمن کلیوی مزمن، درمان بیماری های کلیوی ,
:: بازدید از این مطلب : 279
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 آبان 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: